Krynn کے چیمپینز

Krynn کے چیمپینز

Krynn کے چیمپینز آف کرین کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے ، جو ڈریگن لینس ایڈوانسڈ ڈنجونز اینڈ ڈریگنز “گولڈ باکس” گیمز کی تین حصوں کی سیریز میں پہلی ہے۔ یہ کھیل 1990 میں جاری کیا گیا تھا۔ [2] ایم ایس ڈاس ورژن میں اعانت کرنے والی اعلی ترین گرافکس ترتیب ای جی اے گرافکس تھی۔ اس نے ادلیب ساؤنڈ کارڈ اور ماؤس یا جوائس اسٹک کی بھی حمایت کی۔

پلاٹ

انوس آف دی لاسٹ ہوم آف سولیسیس میں طے شدہ تبلیغ کے بعد ، ایڈونچر کی شروعات ہوبگولنز کے دارالحکومت ، تھروٹل کے قریب ایک چوکی پر ہوئی۔ پارٹی جلد ہی باز ڈریکونیوں کے ایک گروپ سے ملاقات کرے گی جس میں کچھ اچھے آباد کاروں کا گھات لگائے ہوئے ہے۔ لڑائی کے بعد ، ایک اور اورک ڈریکونی نامی میرٹانی ظاہر ہوتا ہے ، اور ایک قدیم کتاب چوری کرتا ہے۔ پارٹی کو نظرانداز کرتے ہوئے ، میرٹانی ٹیلی پورٹ دور ہے۔ اس کے بعد پارٹی سر کارل کو واقعات کی اطلاع دیتی ہے۔ سر کارل کو اندازہ ہے کہ شریر قوتیں بالکل کمزور نہیں ہوتیں جیسا کہ یقین کیا جاتا ہے ، اور پارٹی میرٹانی اور اس کی افواج کی تحقیقات اور شکست دینے کے لئے تیار ہے۔

گیم پلے

Krynn کے چیمپئنز کھیلنے کے لئے ، کھلاڑی کو کردار بنانے اور پارٹی بنانے کی ضرورت ہے۔ گیم پلے کی بنیادی باتیں سیریز کے تمام کھیلوں سے ایک جیسی ہیں ، جنگی میدان جنگ میں ایک کیوئل پروجیکشن کا نظارہ ہے۔ اس کھیل میں کوئی کردار منتقلی کا نظام نہیں ہے ، کیونکہ یہ پہلا ہے۔ چیمپئنز آف کرین کے کرداروں کو سیکوئل ، ڈیتھ نائٹس آف کرائن میں منتقل کیا جاسکتا ہے۔

کھیل کے اختلافات

اس کے گیم پلے اور گرافکس کے لحاظ سے ، چیمپئنز آف کرین گولڈ باکس کھیلوں کی بھولے ہوئے دائروں کی سیریز سے مماثلت رکھتا ہے۔ اس طرح گرافکس راز کے چاندی کے بلیڈ کے برابر ہیں ، اور ہر چیز 16 رنگوں میں تیار کی گئی ہے۔ [3] تیر والے بٹنوں کو ہاٹکیوں کو استعمال کرنے کے برخلاف مینو کے اختیارات کو منتخب کرنے کے لئے آسانی سے استعمال کے قابل ہے ، جو اس سے قبل بھولے گئے دائروں میں سے دو عنوانوں میں واحد راستہ تھا ، اگرچہ ہاٹکی آپشن ابھی بھی بہت سارے مینوز کے لئے دستیاب ہے۔ اس اجراء کے ساتھ بدعت کا انتخاب مشکل مشکل سلیکٹر تھا۔ [4

Krynn کے چیمپینز

Krynn کے چیمپینز پیش کرتے ہیں کہ اضافی ریس کے کھلاڑی منتخب کرسکتے ہیں ، جن میں Kender ، Qualinesti Elves ، سلویسٹیس ایلوس ، ہل Dwarves ، اور ماؤنٹین Dwarves شامل ہیں۔ اس ترتیب میں چاند کے مرحلوں سے Mages فائدہ اٹھاسکتے ہیں۔ اس طرح ، مثال کے طور پر ، اچھی طرح سے منسلک mages سولیناری کے مرحلے سے فائدہ اٹھاتے ہیں۔ اس کھیل میں مولوی مٹھی بھر دیوتاؤں میں سے کسی ایک کا انتخاب کرسکتے ہیں ، اور انتخاب کے لحاظ سے مختلف بونس مل سکتے ہیں۔ پلاڈین کے بجائے نائٹ آف سلیمانیہ ایک دستیاب کلاس ہے۔ یہ کلاس پلیٹ میل ، ڈھال اور لمبی تلوار سے لیس کھیل کا آغاز کرتی ہے ، لیکن ہر بار جب وہ شہر میں داخل ہوتے ہیں تو غربت کی وجہ سے اپنا سونا چھوڑ دینا چاہئے۔ []]

ڈریکونیان کھیل میں بہت عام دشمن ہیں ، اور پانچوں اقسام کو دیکھا جاتا ہے۔ یہ کھیل وفاداری کے ساتھ ان کی موت کے گھاٹوں کو نافذ کرتا ہے ، کیونکہ وہ ڈریگن لینس ناولوں اور آر پی جی سپلیمنٹس میں نظر آتے ہیں۔ کھیل کے پی سی ورژن میں ، مردہ باز میں موجود کوئی بھی ہتھیار کردار کی انوینٹری اسکرین میں لڑائی کے بعد دستیاب ہوں گے۔ اس کے بعد کھلاڑی کو بازیاب ہتھیاروں کو دوبارہ آراستہ کرنا چاہئے۔

استقبال

ایس ایس آئی نے چیمپیئنز آف کرین کی 116،693 کاپیاں فروخت کیں۔ [5] 1990 میں ہارٹلی ، پیٹریسیا ، اور کرک لیسسر نے “کمپیوٹر کا کردار” کالم میں ڈریگن # 156 میں اس کھیل کا جائزہ لیا تھا۔ جائزہ لینے والوں نے کھیل کو 5 میں سے 5 ستارے دے دیئے۔ [6] 1990 میں کمپیوٹر گیمنگ ورلڈ کے اسکارپیا نے غیر جنگی سرگرمیوں کی منظوری دی تھی ، لیکن اس کھیل کے متعدد پہلوؤں پر تنقید کی تھی جیسے لڑائی کے دوران بے ہوش کھلاڑیوں کے تجربے کے پوائنٹس کی کمی۔ انہوں نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ “چیمپئنز آف کرین ایک مجموعی طور پر ایک عمدہ کھیل ہے ، لیکن آپ کو اس کی ناکامیوں سے آگاہ کرنا ہوگا۔” []] 1993 میں انہوں نے اس کھیل کو “بیشتر حصے کے لئے معیاری کرایہ” قرار دیا ، جس میں کتابوں سے کرداروں کے پیش کرنے کی منظوری دی گئی تھی لیکن حتمی جنگ کو “دلچسپ کی بجائے محصور” قرار دیا گیا تھا۔ [8

Krynn کے چیمپینز

گیم پی ایس کے مطابق ، جبکہ “چیمپین آف کرائن میں غلطی کی کوئی بات نہیں ہے […] سب سے بڑی تنقید یہ تھی کہ اس کھیل کا گرافکس نا امید ہو گیا تھا۔” []] آئی جی این نے 2014 میں “دی ٹاپ 11 ڈنگینس اینڈ ڈریگن گیمز آف آل ٹائم” کی فہرست میں چیمپئن آف کرائن نمبر 10 کا درجہ حاصل کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *